SERVIS DAN PERKHIDMATAN ANIM KATERING

1. Servis Katerer


 
            Bagi servis katering Anim Event Planner and Consultancy Sdn Bhd menawarkan beberapa pakej mengikut anggaran pelanggan. Pelanggan boleh mengambil pakej perkahwinan Safa, pakej ini termasuk pakej pengantin dengan harganya, RM13.80 per seorang dan minimum 1000 orang dan penambahan RM7 jika berlangsung di dewan. 

            Seterusnya, Anim Katering menawarkan pakej jimat iaitu, pakej Cowboy. Pakej ini termasuk pakej pengantin yang berharga RM13.00 per seorang dan menjadi RM13.50 jika diadakan di dewan. Kemudian, Pakej Orkid pula tidak termasuk pakej pengantin. Pakej ini berharga RM11.00 per seorang. Akhirnya, Anim Katering menawarkan pakej eksklusif iaitu, Rafflesia yang berharga RM14.50 per seorang. 

2. Servis Perancang Perkahwinan 



        Selain Katering, Anim Catering juga meyediakan perkhidmatan busana pengantin yang             dipanggil 'Velvet Wedding' dimana pakej perkahwinan yang bermula dari majlis resepsi            perkahwinan secara sederhana sehingga peringkat ekslusif. Pada mulanya, syarikat                    menawarkan pakej sederhana bermula dari RM1500 dan pakej Anggun yang             berharga RM2500. Bagi pakej eksklusif menawarkan pakej velvet eksklusif yang         berharga RM3000 khas dan sesuai bagi mereka yang melangsungkan majlis                            perkahwinan di dewan.



Comments